ساخت صفحات پاپ آپ

ساخت صفحات پاپ آپ

ساخت صفحات پاپ آپ

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 14
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 72
عضویت: 28 /8 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 19
تشکرها : 2
تشکر شده : 1
خواص داروهایه گیاهی مختلف
خواص داروهایه گیاهی مختلفخواص سیاه دانه سیاه دانه ( دانه سیاه طبیعت گرم وخشک دارد.محرك است. درمان کننده سردرد ومیگرن - باد شکن - مدر است - قاعده آور و زیاد کننده شیر مادران گرامی - درمان کننده بیماری کبد و کلیه- ضد اسهال- درمان کننده بی اختیاری ادار - درمان کننده دل پیچهو درد های روده ای - درمان کننده تب . برای فروكش كردن تاول‌های پوست سیاه دانه را با روغن كنجد مخلوط كرده روی پوست بمالید از این روغن برای محل گزش نیش عقرب نیز استفاده می‌شود. برای بیماری‌های كبد منجمله بزرگ بودن آن می‌توان هر روز صبح یك چهارم قاشق چایخوری سیاه دانه را جویده همراه آب میل كرد. سیاه دانه باعث خشك شدن رطوبت‌ها می‌گردد. اخلاط غلیظ را رقیق می‌كند.زیادخوردن آن باعث سقط جنین می‌گردد. كسانی كه یرقان دارند می توانند صبح‌ها از سیاه دانه هر روز یک چهارم قاشق چایخوری استفاده كنند. نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم شهریور 1391ساعت 13:19 توسط حبیب اله گلفام | نظر بدهید خواص پسته پسته طبيعتي گرم و خشك دارد و حاوي مقدار زيادي پروتئين گياهي، مواد نشاسته‌اي غني و مواد معدني‌ بشرح ذیل داردصد گرم مغز پسته خواص بشرخ ذیل موجود است :آب 5/2 گرمپروتئین 20 گرممواد چرب 54 گرممواد نشاسته ای 15 گرمكلسیم 130 میلی گرمفسفر 500 میلی گرمآهن 7/5 میلی گرمپتاسیم 950 میلی گرمویتامین آ 230 واحدویتامین ب 1 0/7 میلی گرمویتامین ب 3 1/5 میلی گرمزادگاه اولیه پسته شمال خراسان - افغانستان و سوریه است که دراین نقاط هنوز هم بطور خودرو و وحشی می روید و در دامغان - کرمان - آذربایجان - قزوین - اردستان و رفسنجان به مقدار زیاد کاشته و محصولی مرغوب می دهد.پوست پسته از نظر طب قدیم سرد و خشک است خواص پوست پسته :پوست پسته تازه آرام بخش و تسکین دهنده معده است پوست پسته خاصیت ضد اسهال دارد و برای بواسیر بسیار مفید است و با عث تسکین درد وتخفیف بیماری می شود برای درمان این بیماری باید پوست پسته را در آب جوشاند و آن را داخل لگنی بریزید و شخصی که بیماری بواسیر دارد داخل لگن ذکر شده چند دقیقه بنشیند.از دیگر خواص پوست پسته بهترین دارو برای رفع بوی بد دهان است .جویدن آن باعث التیام زخم های داخل دهان می شود.برای استحکام لثه ، مالیدن آن روی لثه یا جویدن آن مفید است .دم کرده پوست پسته حالت دل بهم خوردگی و استفراغ را از بین می برد.دم کرده آن برای رفع اسهال مفید است .برای رفع سکسه پوست پسته را دم کنید و یک فنجان از آن بنوشید سکسه شما رفع خواهد شد.از پوست پسته می توانید مربا و ترشی خشمزه درست کنید. نوشته شده در شنبه هجدهم شهریور 1391ساعت 13:16 توسط حبیب اله گلفام | نظر بدهید خواص گیاه رمبوتن ( میوه همانند انگور) و یا مژکی هر عدد میوه رامبوتان حدود ۵۹ الی ۶۰ کالری دارد
میوه ای است شیرین با پوست مودار، ضخیم و قرمز رنگ كه گوشت آن سفید با یك هسته بزرگ در وسط آن است. این میوه در كشورهای آسیای جنوب شرقی یافته می‌ شود. این میوه دارای خواص دارویی است. بومیان برای آن دستورات خاصی دارند.
میوه رامبوتان شکلی تقریبا کروی دارد و مودار است. نام رامبوتان نیز به زبان مالزیایی معنی \\\"میوه مودار\\\" می دهد. موهای پوسته رامبوتان نازک و نرم بوده، خار مانند نیستند و به پوست و دست آسیب نمی رسانند. اندازه هر میوه بالغ نصف کف دست است. میوه رامبوتان را اغلب به صورت خام مصرف می کنند و به خاطر رنگ سفید آن کمتر در سالاد های میوه مورد مصرف قرار می گیرد.این میوه سرشار از ویتامین C و کلسیم بوده و همچنین دارای آهن و فیبر است، به همین جهت خوردن آن برای افراد دارای کم خونی ناشی از فقر آهن هم توصیه می شود. خواص داروییاین میوه دارای مقدار زیادی کلسیم ، منیزیم و پتاسیم استیک داروی ضد کرم است.برای رفع اسهال و اسهال خونی مناسب می باشد.جوشانده پوست تند و تیز آن برای درمان برفک به کار می رود. نوشته شده در سه شنبه سی و یکم مرداد 1391ساعت 9:20 توسط حبیب اله گلفام | نظر بدهید خواص گیاه مرزنجوش ( مرز نگوش . از اقسام سوسنبر است ) معروف به آویشن کوهی است این گیاه از خانواده محترم نعناع می باشد که سرشار از خواص الهی است بیایم قدر گیاهان را بدانیمخواص مرزنجوشباز کننده گرفتگی بینی ( دماغ ) درمان کننده مالیخولیا ، زکام و آبریزش ، رفع خماریمالیدن این گیاه با حنا در تسکین سر درد اثری نیکو دارد ، معطر نمودن غذا بوده و سبب آرامش خاطر است .و از اسانس آن در صنعت صابون استفاده می شود.استفاده دم کرده این گیاه به هضم غذا کمک میکند و ضدسرفه و خلط آور است ودر برونشیت ، سیاه سرفه و التهاب دستگاه تنفس فقانی استفاده می گردد.تعریف علم فارماکولوژیکآثار فارماکولوژیک) اثرات دارو برسیستم عصبی ، شاخه ای از پزشکی و زیست شناسی است که به مطالعه واکنش متقابل داروها بر موجودات زنده که منجر به ایجاد اثرات زیست شناسی این ترکیبات می گردد) اثر ضد سرفه و خلط آور وضد اسپاسم این گیاه در مطا لعات برروی حیوانات از عمده ترین آثار آ ن بوده اند . ضد عفونی کننده هاضم غذا ، ضدسرفه ، ضدبو، ضد تشنج ، جوشانده آن در درمان پیچش روده و اسهال موثر استآویشن عامل تصفیه کننده خونی بوده ودر درمان بی خواب و امراض جهاز هاضمه مفید است .بیماران مبتلا به تنگی نفس و کلیه و مثانه و درد مفاصل و سیاتیک از دم کرده این گیاه استفاده کنند.آویشن برای ضد نفخ بوده وبرای تقویت بینایی و معده بسیار مفید است. آنهایی که از ریزش موسر رنج می برنند از جوشانده این گیاه خدادادی استفاده کنند و بهره گیرند.( هرچند روز یک با به سر بما لید)در خوردن گیاهان داروئی زیاد نباید افراد ( زیاده روی ) کرد.علام مسمومیت این گیاه ( تهوع ، استفراغ ، درد معده ، سرگیجی و در نهایت تشنج ، اغما ، و مشکلات قلبی است نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم مرداد 1391ساعت 8:12 توسط حبیب اله گلفام | نظر بدهید خواص بامیه میزان کالری در هر ۱۰۰ گرم ۲۵ می باشد2 گرم فيبر دارد؛ منبع خوبي از فيبر است(از خانواده پینرک است )

460 واحد ويتامين A دارد؛ منبع خوبي از ويتامينA است.

130 ميلي گرم ويتامين C دارد.

50 ميلي گرم كلسيم دارد؛ منبع خوب كلسيم كه ضد پوكي استخوان است.

256ميلي گرم پتاسيم دارد؛ كه ضد فشار خون است.

بامیه کرم معده را ازبین می برد و اشتها را صاف می کند و با لعابی که دارد سینه های خسته و کوفته را نرم می کند.بامیه اشتها را زیاد می کند - درمان کننده سرفه - فساد خون - بلغم - صفرا - و پائین آورنده قند خون است.قابل توجه آنهایی که قند خون دارنند) یک بامیه را از وسط دو نیم کنید و داخل لیوان آب گذاشته ودر داخل یخچال گذاشته و صبح ناشتا میل کنید و اثر یک هفته آن را ببینید.خواص بامیه باتوجه داشتن اسید فولیک فراوان خوردن این گیاه را به خانم های باردار توصیه می شود.بامیه تنظیم کننده قند خون است - برای کاهش وزن شما بسیار عالی است - زخم دستگاه گوارشی را ترمیم خواهد نمود - پروتین روغن موجود در دانه های بامیه از نوع درجه یک پروتین گیاهی محسوب می شود و سرشار از اسید های آمینه نیز می باشدلطفاً در سبد غذایی خانواده این گیاه با ارزش را فراموش نکنید ( متشکرم)

جمعه 06 تیر 1393 - 13:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

پشتیبانی

حمایت ازعاشقانه هایه بیتا

وبلاگ-کد لوگو و بنر

انجمن عاشاقنه هایه بیتارادرفیس بوک دنبال کنید

ساخت صفحات پاپ آپ

ساخت صفحات پاپ آپ

ساخت صفحات پاپ آپ